duminică, 25 martie 2012

Unde cresc trandafirii sălbatici - Where The Wild Roses Grow


Săptămâna trecută Ora MWB m-a prins nepregătită şi, ca să n-o ratez, am ales o soluţie rapidă: un cântec "furat" de pe youtube. Apoi Andreea şi Bianca m-au provocat să însoţesc melodia de poezie şi am tradus, într-o interpretare personală, versurile de la Unchained Melody. De data aceasta m-am pregătit din timp şi cred că Ora MWB va fi la mine pe blog, de fiecare dată, puţin muzică şi puţin poezie. Sper să gustaţi din reţeta mea cu plăcere!



Îmi spuneau trandafirul sălbatic,
Dar nu aşa mă chema.
De ce trandafirul sălbatic,
Când nu mă chema aşa?

Am ştiut că-i aleasa când întâi mi-a zâmbit
Cu buzele trandafirii,
Petale din flori lângă râu s-au ivit
Crescute sălbatic, aprinse şi vii.

Mi-a intrat în odaie şi-n viaţă la fel,
Cu linişte-n braţe nelinişti mi-a stins
Şi, cum n-am mai iubit, mai întâi a fost el;
Atent mi-a şters lacrimi şi-n palmă le-a strâns.

Îmi spuneau trandafirul sălbatic,
Dar nu aşa mă chema.
De ce trandafirul sălbatic,
Când nu mă chema aşa?

A doua zi i-am adus o floare,
Era mai frumoasă decât tot ce-am văzut;
Am vrut să-i arăt pe unde răsare
Trandafirul, sălbatic sărut.

A doua zi a venit cu un aprins trandafir,
Mi-a cerut să îi dau căderea şi-amarul,
Mi-a promis să-mi arate mai mult de un fir
Din florile vii ce-mpânziseră malul.

Îmi spuneau trandafirul sălbatic,
Dar nu aşa mă chema.
De ce trandafirul sălbatic,
Când nu mă chema aşa?

A treia zi am fost împreună
Să văd trandafirii în vânt
Şi ne-am sărutat sub raze de lună
Şi-apoi mi-a zâmbit peste-un ultim cuvânt.

În ziua din urmă am mers unde cresc
Trandafirii sălbatici în vântul cel blând,
Un sărut i-am furat şi i-am spus că-i firesc
Frumuseţea să moară ca un lucru de rând.

Îmi spuneau trandafirul sălbatic,
Dar nu aşa mă chema.
De ce trandafirul sălbatic,
Când nu mă chema aşa?



3 comentarii: