sâmbătă, 15 decembrie 2012

Fotogramatică

sadictare

nuielevat

risipitornada


uriasca

alabastrudnic

turtitan

cremaculat

bolovânturi

cireasambla

propusca

imaginarativ

cuşcământ.

Cuvintele n-au vrut să mă asculte.
Le-am pedepsit înlocuindu-le cu multe
Fotogramatici sau cu anotimpane a(s)muţite
Şi-n îngheţare pe vecie-ncremenite.

Mai multă inspiraţie oricât de ger ar fi
La cei care-au supus duzina găsiţi: în club la psi.
Şi de la Elly ne ajunge o urare:
E Happy Weekend pentru fiecare!

9 comentarii:

  1. Interesanta asociere :))) ... inca ma gandesc la vreo doua cuvinte de acolo, cum de le-ai facut! :D
    Happy weekend!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu le-am făcut eu. Cuvintele duzinei vin de la psi. Ea are reţeta. Eu am încercat să le explic în fotografii.
      Mulţumesc! Un sfârşit de săptâmână frumos şi ţie!

      Ștergere
  2. :D chiar și numai în imagini, tot cu mirare privesc! iarna mea în imaginile tale! sărumâna, carmen! duminică frumoasă să ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. era muza pe coclauri înzăpezită. am căutat-o pe sub troiene, dar n-am nimerit nici troianul şi nici calul... :)) (aici mă întreb şi eu ce-am vrut să spun, dar mi-a plăcut jocul de cuvinte). n-aş fi vrut să lipsesc la ultima duzină din an, aşa că am furat la cântar, puţin!
      sărumâna eu, psi! ninsoare faină şi zahăr pe ramuri! :)

      Ștergere
    2. zahăr candel, negreșit! :)

      Ștergere
  3. Sunt foarte interesante asocierile. Ne-a mai facut Psi odata o smecherie din asta :))
    Mi-aduc aminte ca m-am chinuit putin cu ele la o duzina.

    Toate fotografiile sunt foarte frumoase. M-a vrajit insa, prin efectul extraordinar, urma aceea de roata...Ai vazut cum se vede? Parca e vie...ca sa zic asa...:)
    Happy Weekend, Carmen draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De fapt e a treia duzină şmecheră.
      Mulţumesc, Elly! Pe mine mă ameţeşte fotografia cu pricina când derulez pagina de sus în jos. :))
      Happy weekend, draga mea! :)

      Ștergere
  4. Hehehe, fotografimăticeală e versuri!

    RăspundețiȘtergere