duminică, 26 octombrie 2014

Inel cu diamant (Diamond Ring)



Inel cu diamant purtat pe mâna ta
va spune lumii-ntregi că eşti numai a mea.
Inel cu diamant, inel cu diamant...
Eşti universul meu, iubito, inel cu diamant.

Trandafir roşu adus acasă pentru tine,
trandafir sângeriu îmi spune că eşti adevărată.
Trandafir roşu ca o flacără ce creşte în mine,
trandafir roşu, floare însângerată.

Când ţi-e foame, am să-ţi fiu hrană,
când ţi-e sete bea dintr-a iubirii mele cană,
când plângi am să mă fac lacrimă pentru tine,
nu e nimic ce n-aş face ca să-ţi fie bine.

Nu ştii că în fiecare noapte, când dormi, sângerez
fiindcă nu ştiu dacă mă visezi?
Vreau să fiu universul tău...

Inel cu diamant purtat pe mâna ta
va spune lumii-ntregi că eşti numai a mea.
Inel cu diamant, inel cu diamant...
Eşti universul meu, iubito, inel cu diamant,
eşti universul meu, dragă, inel cu diamant,
sunt regele tău, eşti regina mea,
m-ai înlănţuit c-un legământ, purtând un inel cu diamant...


Un cântec drag (cei care mă citiţi de mai multă vreme ştiţi) aştepta clipa potrivită şi oarece inspiraţie pentru a-i traduce versurile în română. A fost primul lucru care mi-a venit în minte când am văzut provocarea şi n-am găsit vreun motiv să rezist tentaţiei. Alte diamante strălucitoare sunt expuse în vitrină la Eddie.

10 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. E unul din cântecele pe care le port în suflet. Cu multă plăcere şi mulţumesc pentru vizită! :)

      Ștergere
    2. Iar eu îţi mulţumesc pentru cântec, pentru traducere şi pentru ospitalitate! :)

      Ștergere
    3. Mulţumiri la mulţumiri, Matilda! Mă bucur că te-ai simţit bine în atmosfera blogului meu. :)

      Ștergere
  2. ... pe inimă-am purtat inel cu diamant,
    l-am prins, l-am preţuit, atât mi l-am dorit
    că-n suflet l-am ascuns, dar nu l-am meritat,
    şi ţi l-am pus în palme atunci când ai fugit...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fugarul poartă vina că n-a găsit ascuns
      şi prins într-un inel un suflet cald şi blând
      în care dor şi vers cântau întrepătruns
      legând, înţelegând, reverberând. zburând...

      Mulţumesc... :) Tot încerc de-o vreme să găsesc un cuvânt în română cu care să te pot numi şi care să fie aproape de pseudonimul ales de tine. Aştept secunda de geniu... :))

      Ștergere
    2. ...subscriu şi eu la ideea ta, dar poate ne ajută chiar ''omuleţul'' nostru incognito cu o idee de adresare...

      Ștergere
    3. Să vedem pe cine alege secunda... :))

      Ștergere
  3. cu alte cuvinte, Bon Jovi a poposit pret de o clipa langa provocarea noastra ;)

    RăspundețiȘtergere