miercuri, 1 aprilie 2015

Fiecare parte din mine (All Of Me)



Ce m-aş face fără limba ta ascuţită
care mă cheamă ca să m-alunge, ispită?
Mi se învârte capul, tu-mi eşti nelămurită,
la fel şi ce se petrece în mintea ta frumosă.
Mă porţi într-o călătorie misterioasă
şi sunt atât de ameţit, nu ştiu ce m-a lovit.

Mi-e capul sub apă, dar respir uşor,
tu eşti nebunatică, eu scos din minţi de dor.

Pentru că întregul meu
iubeşte întregul tău.
Îţi iubesc toate curbele şi muchiile drepte,
toate imperfecţiunile perfecte...
Dă-mi întregul tău
şi-ţi dau întregul meu,
îmi eşti sfârşit şi început,
câştig şi-atunci când am pierdut
pentru că îţi dau întregul meu
şi tu îmi dai întregul tău.

De câte ori să-ţi mai spun oare
că eşti frumoasă chiar dacă plângi cu lacrimi amare?
Când lumea te înfrânge, îţi rămân în fiece stare,
îmi eşti cădere şi-mi eşti inspiraţie,
ritm şi melodie, tentaţie şi distracţie,
cânt fără oprire pentru tine, din iubire.

Mi-e capul sub apă, dar respir uşor,
tu eşti nebunatică, eu scos din minţi de dor.

Pentru că întregul meu
iubeşte întregul tău.
Îţi iubesc toate curbele şi muchiile drepte,
toate imperfecţiunile perfecte.
Dă-mi întregul tău
şi-ţi dau întregul meu,
îmi eşti sfârşit şi început,
câştig şi-atunci când am pierdut
pentru că îţi dau întregul meu
şi tu îmi dai întregul tău.

Dă-mi întregul tău.
Cu cărţile pe faţă şi-s de inimă toate
riscăm până la capăt cu seninătate.

Pentru că întregul meu
iubeşte întregul tău,
îţi iubesc toate curbele şi muchiile drepte,
toate imperfecţiunile perfecte.
Dă-mi întregul tău
şi-ţi dau întregul meu,
îmi eşti sfârşit şi început,
câştig şi-atunci când am pierdut
pentru că îţi dau întregul meu
şi tu îmi dai întregul tău.

Îţi dau fiecare parte din mine
şi tu îmi dai fiecare parte din tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu