sâmbătă, 17 martie 2012

Amurg

Amurgul violet pusese punct unei zile chinuitoare şi unui amor resuscitat de prea multe ori. Le-am lăsat să se stingă împreună, să se prelingă pe zare, către întuneric, fără păreri de rău, doar cu o senzaţie de amar în cerul gurii.

De dimineaţă m-am trezit cu roua uscată pe pleoape împreună cu ultima lacrimă şi cu buzele crestate adânc de secetă. Somnul venise târziu şi fusese agitat. De aceea parcă îmi bătuse vântul prin pletele împrăştiate pe pernă şi desenase arabescuri pe care le voi descâlci greu şi cu durere. La fel îmi era şi inima, încâlcită în suferinţe trecute de prea multe ori sub tăcere. Mă temeam că voi avea parte de  îndelungată cădere în negura tristeţii înainte ca blânda uitare să-mi netezească simţirile.

Până atunci îmi va şopti în minte un zumzet al amintirilor cu miros de mucegai pe care va trebui să învăţ să-l ignor. Dacă nu, mi se va cuibări în inimă şi-o va lega pentru multă vreme. Nu va îmbrăţişa zorii, nu va zburda în soarele amiezii, nu va săruta asfinţitul...

Duzina de cuvinte de săptămâna aceasta, propusă de psi şi preluată de cei înscrişi în tabelul de pe blogul ei.

9 comentarii:

  1. Cine ti-a suparat tie somnul?
    Mi-au placut mult cuvintele tale legate intre ele...
    O zi frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  2. hmmm, carmen. deci astăzi nu a fost poezie! :D îmi place mult că ne-am găsit și îmi place cum scrii.

    RăspundețiȘtergere
  3. Asa se-ntampla, dupa un amor resuscitat... :))

    RăspundețiȘtergere
  4. @scorpio - E doar exerciţiu de imaginaţie. Somnul mi-a fost netulburat şi ziua se anunţă însorită. Mulţumesc, asemenea:)

    @psi - Şi eu mă bucur că ne-am întâlnit. Îmi place să te citesc şi sunt încântată că îmi dai de gândit. :D

    @virusverbalis - Nu-ţi dezminţi numele :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Un mic poem in proza... Superb! :(

    RăspundețiȘtergere
  6. Superb mi se pare si mie. Atat de liric...:)

    RăspundețiȘtergere